یزدفردا: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در کرمان گفت: امروز آمریکا و همدستش اسرائیل در مقابل گروه حماس به زانو درآمدند.

به گزارش یزدفردا: سردار شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور امروز در اجتماع راهپیمایان در میدان شورای کرمان گفت: امروز آمریکا و همدستش اسرائیل در مقابل یک گروه حماس به زانو درآمدند.

وی افزود: امریکا و اسرائیل از رودررو جنگیدن وحشت دارند اما ذلیلانه مردم بی‌گناه و کودکان و زنان را هدف قرار می‌دهند.

سردار شکارچی بیان کرد: امروز بزرگترین موفقیت برای جهان اسلام اجماع ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان علیه این رژیم ستمگر؛ کودک کوش و هتاک است و این موفقیت برای جهان اسلام است.

وی گفت: بعد از پیروزی های حماس، آمریکا از حضور خودش به صورت عملی در حمایت از اسرائیل رونمایی کرد.

سردار شکارچی افزود: آمریکا بعد از عملیات حماس ظلمش بیشتر شده و توان مقابله با حماس را ندارد.

وی گفت: ملت بزرگ ایران که از شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی آموخته است در برابر زورگویی و ظلم با اقتدار بجنگد و باید یقه مستکبران را فشرد تا به استیصال کشیده شوند و از کرسی قدرت به زیر آیند.

سردار شکارچی افزود: ارتش نیمه جان رژیم صهیونیستی هیبتش شکسته شده، آبرویش رفته و ابهتی ندارد و در باتلاق فروپاشی فرو رفته است.

وی تاکید کرد: ۷۰سال است که اسرائیل سرمایه‌گذاری کرده که سرزمین‌های اسلامی را اشغال کند،اما همه این سرمایه‌ها از بین رفت و امروز آمریکا جایگاهی در نظم نوین جهانی ندارد و در آینده هم جایگاهی نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: پیروزی از آن ملت فلسطین و از آن مقاومت است.

این مراسم با برنامه‌هایی همچون سرود با حضور دانش آموزان و قرائت بیانیه و و همخوانی و تجلیل از دانش آموزان نخبه با حضور مسئولان همراه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا